Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


E-mail:   czetka.eoldal@freemail.hu

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.11 19:57)

Valahogy sejtettem én is, de akkor így legalább megerősítettél. Sebaj, megoldom :) Egyébként egyre jobb, minden bekábelezve, gyújtás beállítva amenyire lehet, majd akkor lesz a legjobb ha normálisan helyén lesz az alaplap. De ígyis 1-2 rúgásra indul, pörög, töltés is van. Tankot kell kipucolnom, mert hallani a trutyit benne ahogy lötyög, az új benzinszűrő is félig tele van már. Gondolom hogy ezért van az hogy egy ideig veszi a fordulatot, utána meg ahogy fogy a benzin, elkezd fulladozni gázadásra. Ezt kell még megoldani, meg egy km-ra kellene még neki, és kész is.

SZERKESZTŐ

(ícsi-nek, 2010.03.11 13:35)

Szia! Köszi a linket, a probléma abban rejlik, h a megszakítás 180°-kal később történik a nem megfelelő megszakítóbütyök miatt.Mivel ez már történelem, ezért ritka a CZ-nél, de annál egyszerűbb rájönni. :-) Valószínűsítem,h korábban forgórész csere volt a blokkon - lehet,h zárlatos lett - lévén a (dinamó-fesszabályzó egyben) konstrukció az egy megbízhatatlan szerkezet. A forgórészen lévő bütyök "megszakítása" az ékelés elhelyezésétől függ elsősorban.Tehát, ha a megszakítás eltolódott 180°-al, akkor van az A.H.P-ban a gyújtásidőpont.

Küldtünk képeket az e-mail címedre.
Tiszt: a szerkesztő

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.11 10:24)

Bocs, így helyes a link:

http://kephost.hu/image-C142_4B98B67E.jpg

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.11 10:23)

Üdv!

Köszi a képeket! Még egy problémám lenne: van az oldalon egy kép, az egyhenegeres verzió gyújtásbeállításáról. Nekem az alaplapom teljesen fordítva van feltéve, és látszik is rajta hogy nem úgy kell, de ha felteszem úgy a kép szerint, megváltozik a szikra helye, nem a felső holtponton van, hanem akkor ha lent van a dugattyú. Na ilyenkor mi van? :D

Itt egy kép mire gondolok:
[url=http://kephost.hu/share-C142_4B98B67E.html][img]http://kephost.hu/thumb-C142_4B98B67E.jpg[/img][/url]

SZERKESZTŐ

(Péternek, 2010.03.11 07:31)

Szia!
Ha jól emlékszem neked 350-es kéthengeresed van.
A gyújtásbeállítás több tényezőtől is függ, elsősorban akkor lehetetlen beállítani ha a kör alakú gyújtás alaplapot nem tudod fordítani a dinamón, mert a dinamóház rögzítőcsavarjai túl lettek húzva.A másik ok, ha a megszakítókon nem lehet beeállítani a 0,4mm hézagot, mert mondjuk nagyon kopottak, és a megszakítóbütyök már nem - vagy csak alig tudja emelni őket.

Hiba kijavítása:
Az első esetben a dinamóházat le kell szerelni, az alaplapot levenni és óvatosan visszahajlítani a begörbített tartórészt a dinamóház felületén,h az alaplap forgatható legyen,így állítható lesz az előgyújtás időpontja.
A második esetben, ha a megszakítók nem állíthatóak be az előírt 0,4mm-re, akkor ki kell cserélni őket új megszakítóra - aminek elég hosszú a műanyag emelőbetétje,így eléri őket a megszakítóbütyök és beállítható a hézag.
Ezekről küldtünk képeket e-mailben neked.
Tiszt: a szerkesztő

heccer@citromail.hu

(Péter, 2010.03.10 19:34)

hello nekem gyujtás problémám van sehogyse lehet be álitani az oldaról töltötem le a képet és amin a gyujtást lehet be álitani de sehogyse megy kérem ha lene valakinek valami ötlete akkor nagy meg köszöném .

SZERKESZTŐ

(icsí-nek, 2010.03.09 14:02)

Küldtem a csepptankosok bekötéseiről neked e-mailban képeket.
Tiszt: a szerkesztő

szevrichard@freemail.hu

(ícsí, 2010.03.08 20:35)

Üdv Mindenkinek!

Segítséget kérnék, vettem egy 61es CZ 175-öt. Már kiszedtem belőle vagy 20 méter felesleges veetéket, bekötettem minden szépen. Több kérdéesm is lenne, miszerint: Ezekben kéne lennie fesszabályzónak? Nekem nincs. Ide kapcsolódik a másik, hogy szépen indul, meg jár, csak töltése nincs, lehet a fesszabályzó hiánya miatt? Örülnék esetleg egy képnek a dinamóról, hogy lássam másnál mi, hogy merre van. Köszi

Üdv: Richárd

SZERKESZTŐ

(recé-nek, 2010.03.05 13:13)

üDV!
Szóval, a 472-es CZ mkp. egy szimpla bölcsővázas, kockatankos tipus, a JAWA-350(typ634) blokkjával.
A 472-es tipusból több változat is készült, többnyire Magyarországra és a Szovjetunió-ba exportálták jobban oldalkocsival.

Jav-könyv: www.cz250-350.czetka.fotoalbum2.hu

Használati, szerelési

(rece, 2010.03.04 10:30)

Tisztelt Szerkesztő Úr!

Most fogtam bele egy CZ472-es restaurálásába és használati illetve szerelési útmutatót keresnék hozzá, mivel eléggé össze van kókányolva és hiányoznak az eredeti alkatrészek így a robbantott ábrák sokat segítenének a helyreállításban. Ha német nyelven lenne még az is jó. De ehhez a típushoz nem igazán találtam még csehül sem. Abban nem vagyok biztos, hogy a 634-es illetve más típusoktól mennyire különbözik.
Segítségét előre is köszönöm.

Nagyvenyim

(jocó, 2010.03.02 21:13)

helló! Hol lehet gyári vagy utángyártott új cuccot kapni a CZ 472-es hez?

SZERKESZTŐ

(s.andras-nak, 2010.02.08 12:23)

Szia!
Milyen CZ-hez kellene ez a karbi?

orfű széchényi tér 13

(serenyiandras, 2010.02.08 06:55)

Hello!
Keresek egy jikov 34mm,vagy 36mm torokátmérőjó czetka jawa karburátort.Megköszönném ha tudna valaki ebben segiteni hogy hol tudok ilyet venni,vagy ha valakinek lenne eladó használtja,ami működöképes.

SZERKESZTŐ

(Runningnak, 2010.01.22 08:22)

Ha most 18-as a csapszeg és tűgörgős, akkor ott a görgők gyűrűjét is ki kellett venni a hajtókarból, VAGY változtatott az átmérőkön.
Nyilván egyszerű megoldás, hiszen a gyári 16-os csapszegnél 20mm-es belsejű tűgörgő gyűrű van. A csapszeg és gyűrű között vannak a tűgörgők és a tűgörgők átmérője 2mm. Ez körkörösen 4mm-t jelent.
16+4= 20mm Ez így O.K.
Ha az előző tulaj kisajtolta a gyűrűt a hajtókarból, akkor keletkezik egy 24mm-es belső átmérő. 24-18=6mm Ekkor vagy esztergáltatott egy 2mm-es gyűrűt a hajtókarhoz és 2mm-es tűgörgővel üzemelteti a 18-as csapszeget - VAGY nem, de akkor 3mm-es tűgörgőt alkalmaz. Ha megmérnéd a hajtókar belső átmérőjét hogy mennyi, az jó lenne...

running

(SZERKESZTŐNEK, 2010.01.21 22:02)

16os csapszeges volt eredetileg(tűgörgős) de most azt nem értem ,hogy van benne 18as csapszeges (tűgörgős)dugattyú.Mert egyszer már lett benne cserélve dugattyú,csak az előző tulaj nem kapot 16os csapszegest és 18ast rakot bele.(de hogy megy bele a 16os csapszeg helyére a 18as csapszeg??)

Hajtókar

(Runningnak, 2010.01.21 07:26)

Megnéztem mind a kettőt. A tűgörgős változatnál, ha kisajtolom a görgők gyűrűjét így 24mm a belső átmérője a hajtókarnak. Tehát ekkor lehet a bronzpersely mérete 24 x 16/18
Ha bennehagyom a tűgörgő gyűrűt,
akkor 20 x 16, de csak a 16-os csapszegű dugattyút tudjuk ennél alkalmazni.
A 18-as csapszegűnél 20,5 mm a hajtókarszem.

SZERKESZTŐ

(running, 2010.01.19 14:35)

Köszönöm.De ez mind a kétt változatnál ennyi,a 16-18as csapszegesnél is?

CZ 488

(SZERKESZTŐ, 2010.01.19 06:58)

Szia. Ha jól emlékszem, akkor 20,5 mm.
De később majd keresek egy használtat, és megmérem.

SZERKESZTŐ

(running, 2010.01.19 06:42)

Megkérdezhetem, a Cz 488 hajtókarának a felső részének a belső átmérőjét?

SZERKESZTŐ

(Óti, 2010.01.16 01:09)

Nagyon szivessen.Majd még böngészgetek,engem is érdekelnek ezek a különleges Cseh motorok.(ehez a czetka oldalhoz meg gratulálok,talán ez az egyetlen cz-s oldal az országban)


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17

Következő »