Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


E-mail:   czetka.eoldal@freemail.hu

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

nimfas@gmail.com

(Nimfas, 2010.04.03 18:24)

Jah... CZ 125-em van... szép piros :-D

nimfas@gmail.com

(Nimfas, 2010.04.03 18:23)

Kérdésem az lenne, hogy mivel lehetne lefesteni a benzintank belsejét, mert a Miranol nem jött be... hólyagos lett és jön fel mint állat, találtam a neten egy szettet, jókat írtak róla több helyen fórumokban, blogokban. Ez lenne az... :
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=29&products_id=55

"Picit" drága de ha megoldja a rozsda gondomat akkor megéri!

Valaki valami reakció?
Jah.... és mivel lehetne lemaratni a Miranol festéket, mert addig is menne a motor, de nem benzin-festék keverékkel :-DDD

Előre is köszi!!

cezeta

(Dom, 2010.04.03 13:44)

Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni robbantottábrás katalógusban, mégpedig a következő tipushoz: Cezeta 175 robogó typ501, 502-eshez?? Fontos lenne!
Várom a válaszokat! Köszönöm! üdv:Dom

csiripal@freemail.hu

(Pali, 2010.03.16 19:29)

Sziasztok! 2 éve vásároltam egy 175-ös sport czetkát. A tankja piros, a váz pedig fekete, a többi része padig már át lett festve valamikor. Láttam már pár képet róluk de mindegyik más színösszeállításban volt. Tudnátok segíteni mi lehetett az eredeti színösszeállítása? Láttam a galériában is ezüst-piros kombinációt, ez a gyári kombináció lehet?

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.14 16:31)

No, mai napot rászánva - Forma1 elött és után :) - még próbálkoztam. Úgynézki sikerrel. Gyújtást beállítottam már 20x legalább, tarfót cseréltem, összes vezetéket átnéztem, gyertyálat cserélgettem, semmi. Szikra van kb 5 mpig, aztán semmi, akksit is lemerítette. Meg ha nagy nehezen is beindult, le is állt. Már a megőrülés határán, szétszedtem a műszerfalat, gyújtáskapcsoló ki, újra megnéz stb. Aztán lőn világosság! A töltés visszajelző izzója 12V-os volt...nem néztem eddig mert világított, igaz haloványan, mostmár értem mért...Kicseréltem 6V-osra, azóta, szikra erős, és állandó, indul 1 rúgásra, alapjárat is van, mentem is vele, nagyon pöpec :) Alakul, csak így is maradjon :)

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.14 00:15)

Köszi, ezeken túlvagyok már. Tank nagyon koszos volt. De se így, se úgy nem jó.MOst azt játsza hogy egy ideig van szikra, aztán meg eltűnik, majd újra van, és eltűnik. Most ahogy láttam töltése sincs megint, akksi is merül, a sok próbálgatás miatt, kezdem feladni...

Az mennyire elfogadható hogy a megszakító bütyköt nézve forgás közben, olyan mintha 8-as lenne benne, illetve hogy a főtengely kicsit mozog balra jobbra...

Jól bevásároltam ezzel :)

SZERKESZTŐ

(ícsí-nek, 2010.03.13 19:39)

A Jikov benzincsapok hajlamosak a dugulásra, na meg a kisipari átfolyós benzinszűrők alapanyagai is oldódnak a benzin hatására...
Takarítás - csere. Utána jó lesz a motorod. De az átfolyós szűrőből a nagyobb fajtát tedd fel, az nem dugul be olyan gyorsan...

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.13 17:17)

Segítség, megőrülök ettől a motortól :) Ami eddig rossz volt, pl. a töltése, az most jó. Ellenben nem indul, meg ha be is indul, 5-10 mp múlva leáll, addig jól reagál a gázra, de utána bármit csinálok leáll. Nem értem a lelki világát...

ícsí

(javítás, 2010.03.11 19:59)

km-óra

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.11 19:57)

Valahogy sejtettem én is, de akkor így legalább megerősítettél. Sebaj, megoldom :) Egyébként egyre jobb, minden bekábelezve, gyújtás beállítva amenyire lehet, majd akkor lesz a legjobb ha normálisan helyén lesz az alaplap. De ígyis 1-2 rúgásra indul, pörög, töltés is van. Tankot kell kipucolnom, mert hallani a trutyit benne ahogy lötyög, az új benzinszűrő is félig tele van már. Gondolom hogy ezért van az hogy egy ideig veszi a fordulatot, utána meg ahogy fogy a benzin, elkezd fulladozni gázadásra. Ezt kell még megoldani, meg egy km-ra kellene még neki, és kész is.

SZERKESZTŐ

(ícsi-nek, 2010.03.11 13:35)

Szia! Köszi a linket, a probléma abban rejlik, h a megszakítás 180°-kal később történik a nem megfelelő megszakítóbütyök miatt.Mivel ez már történelem, ezért ritka a CZ-nél, de annál egyszerűbb rájönni. :-) Valószínűsítem,h korábban forgórész csere volt a blokkon - lehet,h zárlatos lett - lévén a (dinamó-fesszabályzó egyben) konstrukció az egy megbízhatatlan szerkezet. A forgórészen lévő bütyök "megszakítása" az ékelés elhelyezésétől függ elsősorban.Tehát, ha a megszakítás eltolódott 180°-al, akkor van az A.H.P-ban a gyújtásidőpont.

Küldtünk képeket az e-mail címedre.
Tiszt: a szerkesztő

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.11 10:24)

Bocs, így helyes a link:

http://kephost.hu/image-C142_4B98B67E.jpg

ícsí

(szerkesztőnek, 2010.03.11 10:23)

Üdv!

Köszi a képeket! Még egy problémám lenne: van az oldalon egy kép, az egyhenegeres verzió gyújtásbeállításáról. Nekem az alaplapom teljesen fordítva van feltéve, és látszik is rajta hogy nem úgy kell, de ha felteszem úgy a kép szerint, megváltozik a szikra helye, nem a felső holtponton van, hanem akkor ha lent van a dugattyú. Na ilyenkor mi van? :D

Itt egy kép mire gondolok:
[url=http://kephost.hu/share-C142_4B98B67E.html][img]http://kephost.hu/thumb-C142_4B98B67E.jpg[/img][/url]

SZERKESZTŐ

(Péternek, 2010.03.11 07:31)

Szia!
Ha jól emlékszem neked 350-es kéthengeresed van.
A gyújtásbeállítás több tényezőtől is függ, elsősorban akkor lehetetlen beállítani ha a kör alakú gyújtás alaplapot nem tudod fordítani a dinamón, mert a dinamóház rögzítőcsavarjai túl lettek húzva.A másik ok, ha a megszakítókon nem lehet beeállítani a 0,4mm hézagot, mert mondjuk nagyon kopottak, és a megszakítóbütyök már nem - vagy csak alig tudja emelni őket.

Hiba kijavítása:
Az első esetben a dinamóházat le kell szerelni, az alaplapot levenni és óvatosan visszahajlítani a begörbített tartórészt a dinamóház felületén,h az alaplap forgatható legyen,így állítható lesz az előgyújtás időpontja.
A második esetben, ha a megszakítók nem állíthatóak be az előírt 0,4mm-re, akkor ki kell cserélni őket új megszakítóra - aminek elég hosszú a műanyag emelőbetétje,így eléri őket a megszakítóbütyök és beállítható a hézag.
Ezekről küldtünk képeket e-mailben neked.
Tiszt: a szerkesztő

heccer@citromail.hu

(Péter, 2010.03.10 19:34)

hello nekem gyujtás problémám van sehogyse lehet be álitani az oldaról töltötem le a képet és amin a gyujtást lehet be álitani de sehogyse megy kérem ha lene valakinek valami ötlete akkor nagy meg köszöném .

SZERKESZTŐ

(icsí-nek, 2010.03.09 14:02)

Küldtem a csepptankosok bekötéseiről neked e-mailban képeket.
Tiszt: a szerkesztő

szevrichard@freemail.hu

(ícsí, 2010.03.08 20:35)

Üdv Mindenkinek!

Segítséget kérnék, vettem egy 61es CZ 175-öt. Már kiszedtem belőle vagy 20 méter felesleges veetéket, bekötettem minden szépen. Több kérdéesm is lenne, miszerint: Ezekben kéne lennie fesszabályzónak? Nekem nincs. Ide kapcsolódik a másik, hogy szépen indul, meg jár, csak töltése nincs, lehet a fesszabályzó hiánya miatt? Örülnék esetleg egy képnek a dinamóról, hogy lássam másnál mi, hogy merre van. Köszi

Üdv: Richárd

SZERKESZTŐ

(recé-nek, 2010.03.05 13:13)

üDV!
Szóval, a 472-es CZ mkp. egy szimpla bölcsővázas, kockatankos tipus, a JAWA-350(typ634) blokkjával.
A 472-es tipusból több változat is készült, többnyire Magyarországra és a Szovjetunió-ba exportálták jobban oldalkocsival.

Jav-könyv: www.cz250-350.czetka.fotoalbum2.hu

Használati, szerelési

(rece, 2010.03.04 10:30)

Tisztelt Szerkesztő Úr!

Most fogtam bele egy CZ472-es restaurálásába és használati illetve szerelési útmutatót keresnék hozzá, mivel eléggé össze van kókányolva és hiányoznak az eredeti alkatrészek így a robbantott ábrák sokat segítenének a helyreállításban. Ha német nyelven lenne még az is jó. De ehhez a típushoz nem igazán találtam még csehül sem. Abban nem vagyok biztos, hogy a 634-es illetve más típusoktól mennyire különbözik.
Segítségét előre is köszönöm.

Nagyvenyim

(jocó, 2010.03.02 21:13)

helló! Hol lehet gyári vagy utángyártott új cuccot kapni a CZ 472-es hez?


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

Következő »