Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


E-mail:   czetka.eoldal@freemail.hu

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Megjegyzés

(dupla-dupla, 2009.12.12 15:24)

Valami elektronikus ördög lapul a gépben,és néha duplikálja a zárószöveget :)

SZERKESZTŐ

(CZ találkozó, 2009.12.12 15:21)

Ennyi kérdésre már megfontoltan válaszolunk.
Tehát, a CZ azaz a CeZet motorkerékpár márka, és a JaWa márka nem ugyanabban a gyárban készültek, azonban a CZ-k esetében, használtak JaWa blokkot.
Pl. CZ 350 typ472
JaWa koppintású, CZ logóval ellátott motorblokkok is vannak, mint tudjuk, néhány kis módosítástól eltekintve azért egyeznek.
Különböző tipustáblákat is gyűjtögetünk, néhányat
megtekinthet a www.czetka.fotoalbum2.hu oldalon is.
CZ gyár Strakonice-ben, a JaWa gyár pedig a Tynec nevű városkában található.
Találkozót szoktak rendezni régebben Csemő-n, ez Jawa fesztivál volt, azonban magyarországi hivatalos CZ-találkozóról nem tudok...
Mi Pest megyében lakunk, és nincs elég CZ tulaj körülöttünk, h találkozhassunk.:)
Tiszt: a szerkesztő
Tiszt: a szerkesztő

motoros79@freemail.hu

(running, 2009.12.12 13:04)

Szerkesztő ur.Nemszoktak CZ tallálkozót rendezni? Mert szivessen elmennék :) Ha megkérdezhetem ön melyik megyébe lakik?

motoros79@freemail.hu

(running, 2009.12.12 12:59)

A CZ-ket ugye Cseh országba gyártották,azon belűl melyik városba? Most a Jawa és a CZ ugyanabban a gyárban készültek? Vagy ez két teljesen külön márka?

SZERKESZTŐ

(Alkatrészek, 2009.12.10 17:29)

Üdv!
Ez mindig attól függ,h milyen tipusról beszélünk.
Elsősorban veteránmotor-börzékről szoktuk, itt köttetnek jó ismeretségek is. Természetesen,mivel Észak-Magyarországon lakunk, ezért, ha különleges, itthon ritka termékről van szó, Szlovákiából is behozatjuk. De van több veteránmotor gyűjtő ismerősöm is akiknél mindig van egy-két értékes alkatrész.Ezenkívül van olyan telefonszámom, aki egyenesen csehországi eredeti elfekvő készletet vásárolt fel. Mindezek után falusi fáskamrákból is előkerül néha egy-egy elfelejtett CZ 125-ös, volt termelőszövetkezeti futármotor - pótblokkal...

SZERKESZTŐ

(running, 2009.12.10 11:53)

Meg kérdezhetem,hogy ön honnan szerzi be a CZ alkatrészeket?

motoros79@freemail.hu

(running, 2009.12.08 14:39)

Üdv.. Most egyenlőre még semmi,csak tudni szeretném hova forduljak,ha szükségem lesz rá.Ahogy elnézem az alkatrészei nagyából egyezik a 350es Jawával,esetleg a motorikus alkatrészeit lesz nehezebb beszerezni.

motoros79

(SZERKESZTŐ, 2009.12.08 13:05)

Szia!
Milyen alkatrészek érdekelnének a CZ-hez?

motoros79@freemail.hu

(running, 2009.12.08 09:51)

1 kérdés:CZ 125-höz hol tudnék alkatrészeket venni? Szlovákiába is értemennék a Komárom Esztergom megyével határos szakaszon.

motoros79@freemail.hu

(running, 2009.12.06 23:50)

Sziasztok..Nekem egy Cz 488 (125ccm) gépem van.Nagyon tetszik az oldal.Jó lenne ha több CZ-s is idetallálna.

geririga

(SZERKESZTŐ, 2009.09.28 07:35)

Hello geririga!
Voltam hétvégén 26-án a szigetszentmiklósi veterán-alkatrészbörzén, de egy új kis lánckerék olyan 2500.- Ft
Ér neked annyit?
A cuccok között itthon nem találtam,csak nagyon kopottat.
A régi e-mail címem elveszett sajnos...
De majd írok az újról ha találok lánckereket.

geririga@vipmail.hu

(Sz.Gery, 2009.09.25 19:12)

ÜDV mindenkinek!Keresek czetka 175-höz első lánckereket aki tud írjon!Üdv szerkesztő :))
Jó az oldalad!

bp,rákoskeresztúr.pesti ut

(cs.robert, 2009.09.19 20:34)

üdv.mindenkinek ,jawa 150 c-hez gyári térdvédő szett konzollal,(eredeti)1949.-1953-ig. zazo50@citromail.hu

kopások

(SZERKESZTŐ, 2009.09.18 07:25)

Helló!
Egyértelműen igen. Az o.sz. úgy adagolja a 2T olajat,h minél nagyobb gázt adsz annál több olajat nyom be a karbi előtt golyós szelepen. Az o.sz. nélküli motorokban ugyanis a ford.szám emelésével nem növekszik a bevitt kenőanyagmennyiség.Mint a korábbiakban írtam, a Sport Czetkákat a '60-as évek közepén tervezték, nem a legstrapabíróbb anyagból... A kenőolaj minősége és mennyisége, vmint a motor kímélése a megoldás az idő előtti meghibásodás elkerüléséhez.

Olajszivattyú

(Varga Gyula, 2009.09.15 07:18)

Üdv Szerkesztő Úr!

Az lenne a kétdésem,h ha ki lett kötve az olajszivattyú a CZ-men,észlelhetően hamarabban kopnak az alkatrészek a motorban?
Tiszt: V.Gy.

Jó motorozást!

(SZERKESZTŐ, 2009.07.24 16:40)

jó hírek:)

(Kiss Dániel, 2009.07.22 21:09)

Elvittük egy szerelő sráchoz, aki ért hozzá, csak a megszakítót csiszolta meg egy kicsit, és már volt is szikra! Csak betolni tudtuk, de elindult! :) Nagyon nagy erő van benne, és a gyorsulása se semmi...:D még apróbb beállítások következnek, de azért nagyjából összeállt! :) Köszönök szépen minden segítséget, kívánok jó, és biztonságos motorozást! A CZETKA legyen mindenkivel! :D De most tényleg, nagyon jó gép!:) Üdv: Dani

gyújtás

(SZ7ERKESZTŐ, 2009.07.22 14:35)

A GYÚJTÓTRAFÓRA 2 DB VEZETÉKNEK KELL MENNIE!
Az egyik a 15-ös kapcsra, a másik az 1-esre.
A 15-ös kap áramot amikor
benyomod a gyújtáskulcsot.
Ezt egy egyszerű próbalámpával
le tudod ell.-ni.
Az 1-esre a megszakítótól jön
fel egy vezeték,amin kapja
a trafó a jelet.
Ha a trafóra nem jön áram
akkor nincs "szikrítás".
Esetleges tipushiba,h ez a
vezeték elöregszik és
letörik a vége a gy.kapcsoló
előtt.a 15-ös pont előtt.

Várom a fejleményeket.

válasz

(Kiss Dániel, 2009.07.21 21:01)

Igen két visszajelző van, egyik (sárga) világított.A másik (kék) az a reflektor felkapcsolására sem. De szikra nincs...Vagy trafó, vagy gyújtótekercs.

lámpák

(SZERKESZTŐ, 2009.07.21 16:38)

Elvileg 2db visszajelző lámpa van a lámpafejben.
Egy a töltésnek, h működik az el.rendszer
egy pedig a fényszóró-visszajelző,ami kék.
A kettő között van a gyújt.kapcsoló.
Nem a szín a lényeg,hanem a lámpa felgyuladása azt jelzi,h áram alá helyezted az elektromosságot:
egy állandó áram alatti vezetéken feljön az áram az akksitól a gy.kapcsolóig a kábelkötegben és,amikor benyomod a kulcsot ezt a vezetéket összeköti a gyújtótrafó vezetékével a kapcsoló.
Ekkor áramot kap a trafó és szikráznia kell a gyertyának.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17

Következő »