Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


E-mail:   czetka.eoldal@freemail.hu

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Re: czibi0119@citromail.hu

(Szabó Ferenc, 2012.08.16 18:26)

Szia ha tudnál segíteni kérlek írj az szferi47@gmail.com e-mail címre,előre is kösz.
Ferenc

Re: Re: czibi0119@citromail.hu

(kathilacko@citromail.hu, 2012.09.02 21:16)

Küldtem egy mailt!

Tiszavasvári

(nemeth.gergo@freemail.hu, 2011.02.03 10:17)

Helló!
Van egy Czetka főtengelyem 20000-ft ért!
Most lett felújítva a Yamaha Karsai-nál(18000 Ft-ért).
Akit érdekel képeket tudok küldeni róla.
Érdeklődni e-mail-ben.

Re: Tiszavasvári

(Péter, 2012.08.11 14:44)

Üdv! nincs czetka cross 250-hez dugod?

Gyújtás

(Márkus Gergő, 2012.06.15 21:14)

CZ 350-es em van és szerettem volna beállítani a gyújtást és a honlapon lévő beállítással próbálkoztam de a próbalámpa nem aludt el akármerre állítottam.
Nem tudja esetleg valaki hogy mi lehetett a gond? vagy egy jobb állítási módszer van esetleg.
Előre is köszi.

Re: Gyújtás

(Attila, 2012.08.05 05:41)

Nem zár össze az üllő és a kalapács,kosz van közte vagy az üllőn kell állítani.

hungaroring00@freemail.hu

(Tomi, 2012.04.23 21:53)

Sziasztok!
Egy Cz 125/516-hoz kéne berugókar tengely.
Nekünk sajnos eltört ha valakinek van akkor az érdekelne.
Köszi előre is!!

Jawa CZ 125 TYP 488

(xeron86, 2012.04.01 15:57)

Sziasztok. A motoromon cserére szorul a szívócső gumi, a karburátor és a légszűrőház között. Sajnos sehol nem találok ilyet. Van valakinek eladó? Esetleg valami más alternatív megoldás? Mindenféle tapasztalatot, ötletet szívesen fogadok! :) Válaszotok előre is köszönöm!
xeron86@gmail.com

Re: Jawa CZ 125 TYP 488

(garázsharcos, 2012.04.01 22:19)

http://bembomotor.shp.hu/hpc/ws_member_3g.php?azonosito=bembomotor&alcsoport=Jawa&tcskod=bembomotor1288108950&lap=3

itt nézelődj, van ilyen, lehet találni.
A gugliba úgy írd be, hogy: jawa 6V szívócső gumi, aztán válogass, amelyik hasonlít rá.

Re: Jawa CZ 125 TYP 488

(Stier József, 2012.04.21 06:21)

Van egy egyszerű megoldás erre kérj valakitől egy vetőgép tengelyének a porvédő gumiját méretre vágod és kész kb 4-5 ször kijön belőle és szép is.
Neked menyit megy a motorod nekem is egy 125-ös cz-m van és valahogy nem stimmel de feljebb leírtam.

Berkesd Alkotmány utca.211

(Dávid, 2012.04.01 07:41)

Sziasztok! szeretném megtudni ,hogy miért nem vesz be egy sebességet sem a jawam 350 ccm.Ha véletlen be is veszi rögtön kidobja ,aki tudna adni esetleg valami jó tanácsot annak nagyon hálás lennék köszönöm.

Re: Berkesd Alkotmány utca.211

(Anthony, 2012.04.13 23:15)

Lecsúszott a kupulungod szerintem szét kell hogy szedje egy műértő a baloldalát, és vissza kell hogy rakja vagy azt vagy egy másikat ésszel és izommal.

Teljesitmény romlás :/

(Stier József, 2012.04.10 16:50)

Hellosztok engem az érdekelne hogy neme tudja valaki hogy mitöl csökkenhet a teljesitménye a motornak második tulaja vagyok egy cz 125 sportnak és az elözö tulaja állitása szerint a 90-100 nem volt gond a motornak nálam a 70-80 gond neki erö van benne böven ha valaki tud segiteni akorr várom az emailokat : ocsibss@citromail.hu

Hódmezővásárhely

(xeron86, 2012.04.01 15:47)

Valószínűleg kopott a léptető villa.

CZ 175 Sport alkatrészek

(Czetka 175 Sport, 2011.01.06 10:38)

Sziasztok! Czetka 175 Sport bontásából van még néhány alkatrészem: eredeti, szép festésű és matricázású tank, első/hátsó lámpa, jó állapotú első kerék, km-óra, hátsó fék, lánckerék, láncvédő. Kép, kontakt itt: http://veteranapro.hu/szolo-motorkerekpar/7358-cz-czetka-175-sport-bontva

Re: CZ 175 Sport alkatrészek

(Ibolya, 2012.03.31 16:17)

Hello! Bár rég irtad,de engem érdekelne az első lámpa,ha még meg van.és persze használható állapotban.

teljesítmény

(peti, 2011.09.15 18:00)

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, miért nem adja le a maximális teljesítményét egy 175 ös czetka, ha nem szív fars levegőt, van kompressziója, van új lamella garnitúrája és 18 fogas lánckereke, a porlasztó és a kuplung jól van beállítva és nem ér bele a fékpofa a dobba. 75 km/h nál többet nem tudok kipaszírozni belőle pedig símán vinnie kellene a 100 at. Segítségeteket kérném, hogy mi lehet a hiba oka.
Előre is köszönöm!

Re: teljesítmény

(garázsharcos, 2011.09.15 22:29)

Eredetileg 15 fogú a kislánckerék, az alkatrészkatalógusból, de gyakorlatból is, pl. a saját motoromon is ilyen van.Először ezt hoznám helyre.
A másik, hogy a sebességmérés áttétele az említett fogszámú fogaskerékhez van méretezve, azaz akkor mutat (megközelítőleg) pontosan.Így aztán 18 fogú kerékkel kevesebbet mutat.
A túl hosszú áttételt egyszerűen nem bírja a motor, nem jut el olyan fordulatra 4-esben, hogy húzni tudjon.Ezt kb. úgy képzeld el, hogy egy kerékpáron bekapcsolom a legnagyobb sebességet (leghosszabb áttételt) és indulj, közlekedj azzal, mindenütt, nap mint nap, emelkedőkön, szélben, stb.
Bizonyítja az állapotot az, ha kis fokozatokban eléri a max. fordulatokat, ott még bírja, a rövidebb áttételeken.
Amit az állapotokról írsz, az korrekt, jó kell hogy legyen ilyen feltételekkel.
Értesíts minket, hogy mi történt, kíváncsian várjuk a fejleményeket!

üdv.: R

Re: Re: teljesítmény

(Peti , 2011.09.16 08:23)

Köszönöm a segítséget, szerzek 16 os lánckereket, mert eredetileg nekem 16 fogas volt fent csak elkopott. A 75 km/h -t GPS -szel mértem a sebességmérőt nem is figyeltem. Viszont az olajszivattyúnál egyszerűen nem tudom megszüntetni az olajfolyást, bármilyen módszert is használtam, van esetleg ötletetek mit kellene oda raknom? Klingeritet, locitet pasztát papírt mindent próbáltam....

Re: Re: teljesítmény

(Peti, 2011.09.18 19:57)

Sziasztok! Kiderítettem miért nem megy a motor, csúszik a kuplung sajnos. Új lamellákal is csúszik. Hykomol 80W 90 es olajjal töltöttem fel de magas fordulatszámon még így is csúszik. Arra gondoltam hogy lehetne e a kuplung kosáron lévő 3 rugó alá rakni alátétet? Így megnövekedne az összeszorító erő így talán kiküszöbölhető lenne a csúszás. Építő véleményeket szívesen várok! Előre is köszönöm!


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17

Következő »