Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


E-mail:   czetka.eoldal@freemail.hu

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

teljesítmény

(peti, 2011.09.15 18:00)

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, miért nem adja le a maximális teljesítményét egy 175 ös czetka, ha nem szív fars levegőt, van kompressziója, van új lamella garnitúrája és 18 fogas lánckereke, a porlasztó és a kuplung jól van beállítva és nem ér bele a fékpofa a dobba. 75 km/h nál többet nem tudok kipaszírozni belőle pedig símán vinnie kellene a 100 at. Segítségeteket kérném, hogy mi lehet a hiba oka.
Előre is köszönöm!

Re: teljesítmény

(garázsharcos, 2011.09.15 22:29)

Eredetileg 15 fogú a kislánckerék, az alkatrészkatalógusból, de gyakorlatból is, pl. a saját motoromon is ilyen van.Először ezt hoznám helyre.
A másik, hogy a sebességmérés áttétele az említett fogszámú fogaskerékhez van méretezve, azaz akkor mutat (megközelítőleg) pontosan.Így aztán 18 fogú kerékkel kevesebbet mutat.
A túl hosszú áttételt egyszerűen nem bírja a motor, nem jut el olyan fordulatra 4-esben, hogy húzni tudjon.Ezt kb. úgy képzeld el, hogy egy kerékpáron bekapcsolom a legnagyobb sebességet (leghosszabb áttételt) és indulj, közlekedj azzal, mindenütt, nap mint nap, emelkedőkön, szélben, stb.
Bizonyítja az állapotot az, ha kis fokozatokban eléri a max. fordulatokat, ott még bírja, a rövidebb áttételeken.
Amit az állapotokról írsz, az korrekt, jó kell hogy legyen ilyen feltételekkel.
Értesíts minket, hogy mi történt, kíváncsian várjuk a fejleményeket!

üdv.: R

Re: Re: teljesítmény

(Peti , 2011.09.16 08:23)

Köszönöm a segítséget, szerzek 16 os lánckereket, mert eredetileg nekem 16 fogas volt fent csak elkopott. A 75 km/h -t GPS -szel mértem a sebességmérőt nem is figyeltem. Viszont az olajszivattyúnál egyszerűen nem tudom megszüntetni az olajfolyást, bármilyen módszert is használtam, van esetleg ötletetek mit kellene oda raknom? Klingeritet, locitet pasztát papírt mindent próbáltam....

Re: Re: teljesítmény

(Peti, 2011.09.18 19:57)

Sziasztok! Kiderítettem miért nem megy a motor, csúszik a kuplung sajnos. Új lamellákal is csúszik. Hykomol 80W 90 es olajjal töltöttem fel de magas fordulatszámon még így is csúszik. Arra gondoltam hogy lehetne e a kuplung kosáron lévő 3 rugó alá rakni alátétet? Így megnövekedne az összeszorító erő így talán kiküszöbölhető lenne a csúszás. Építő véleményeket szívesen várok! Előre is köszönöm!

Re: Re: Re: teljesítmény

(garázsharcos, 2011.09.25 22:11)

Tudom, hogy ez állandó vitatéma, de személy szerint én nem használok hajtóműolajat, mert megcsúszott a kuplung tőle.Jó minőségű, 10W40-es motorolajjal töltöttem fel, amelyen rajta van a "wet clutch compatible" jelzés, azaz, olajfürdős kuplungoknak megfelel.Minden mai modern motorkerékpárolaj ilyen, mert a motorok döntő része olajfürdős, nedves kuplunggal megy.Vettem én is utángyártott lamellákat a kuplungba, nem parafás, azt hittem jobb lesz, na, az minden olajjal csúszik, visszatettem a régi lamellákat, azzal jó.
Az olajszivattyú és a dekni közti tömítésre gondolsz?Ott gyárilag valami szívósabb papírból van tömítés, nem folyik, eddig legalábbis.Talán 0,5-ös klingeritből csinálnék oda, ha pótolni kellene.
A kuplungrugót erősítheted a leírt módon, bajt nem okoz, a kérdés, hogy segít-e?

üdv.: R

Re: teljesítmény

(Szabó Ferenc, 2012.03.25 21:36)

Re: teljesítmény

(Szabó Ferenc, 2012.03.25 21:37)

norcsy12@gmail.com

(Kiki29, 2012.03.13 21:55)

Sziasztok!
Segítség kellene alkatrész vásárláshoz.
Motor: Cz 175/477 sport (6V)
Neten nézegettem az alkatrészeket, de elakadtam, mert csak 250 és 350 alkatrészeket találtam! Szerintem sokminden megegyezik, de nem vagyok benne biztos, ezért kérem most a segítségeteket!
Ha küldenétek linket vagy leírást hogy mi egyezik meg azt nagyon megköszönném!
Amire szükségem lenne:
- megszakító kalapács
- megszakító bütyök
- úszó (jikov 2926)
- súbertű
- első lánckerék (a legkissebb amit lehet kapni)
- bowdenek (kuplunk, gáz, elsőfék)
...
S meg szeretném kérdezni, hogy a 350 6V motornak nagyából milyen alkatrészei egyezznek meg a 175 6V-éval?
Előre is köszi a válaszokat!

kiralyszabi@yahoo.com

(kiralyszabi, 2012.03.12 20:30)

jonapot kivanok erdeklodni szeretnek menyibe kerulne egy henger es a karburator es ha volna egy lackerek koszonom elore is.

gyulika@gmail.com

(Gyulika, 2012.02.15 17:57)

Sziasztok! Keresek cross czetka jikov karburátorba súbertűt vagy vmelyik régebbi karbi tűje felhasználható-e? Előre is köszi a válaszokat!

Edelény

(sztyepo, 2012.02.06 22:02)

Sziasztok van egy 1951-es cz 150 c motorom és azt szeretném megkérdezni,hogy milyen gyertyát rakjak bele, hogy jól működjön??
Köszi

storzz@freemail.hu

(Fülöp Attila, 2012.01.11 12:19)

Keresek cz 516 ot- akár blok , és sárvédök nélkül. storzz@freemail.hu

cz 516

(Nagy Norbert, 2011.10.30 21:29)

Sziasztok! Egy 516-os cross cetkához keresek főtengelyt vagy tippet hogy honnan lehetne beszerezni , mivel lehetne pótolni! Válaszokat előre is köszönöm! e-mail: nagy.norbert91@freemail.hu

Re: cz 516

(Fülöp Attila, 2012.01.11 12:17)

Szia! Szlovákiábol még lehet szerezni fötengejt, de jol emlékszem 1981 es kiadásu suzuki rm 125 nek azonos paraméterei vannak a hajtokarnak, helyedben inkább valami japán motor hajtokarát varázsolnám bele .Minőség miatt mindenképp. Üdv Attila

tompai.t@freestart.hu

(Matyi, 2012.01.07 19:17)

Sziasztok segítséget szeretnék kérni:125ccm es motor vásárlásán gondolkodok de nem tudok dönteni,hogy 125-ös MZ-t vagy czetkát vásároljak e. még nem vagyok nagyon rutinos motoros.A czetkának milyen menet tulajdonságai vannak? Az mznek állítólag "riszál" a hátulja.Melyik motor a 'problémamentesebb'?Szerintetek melyiket éri meg jobbban venni? Válaszotokat előre is köszönöm.

Komárom

(Daxi, 2011.12.13 12:27)

sziasztok!

Gyári Cross Cz-t keresek megvételre... bármilyen kategória érdekel!!
Hívjatok: 06 20 495 0917

szemler96@freemail.hu

(Szemler Ádám, 2011.11.20 21:08)

Sziasztok!
Czetka 175 cross henger. Régről megmaradt,teljesen új. igényes munka.
hengerfej,és dugattyú nélkül. nulla kilóméterrel.

elérhetőség: szemler96@freemail.hu

+36 30 459 94 83

tshybe@freemail.hu

(tshybe, 2011.11.07 20:54)

sziasztok

most találtam ide egyx pár napja eddig olvasgattam. örülök hogy van ez az oldal.
most kezdtem renbe vágni egy 1983as 250es 485.1 es czetkát.
elég jól haladok vele hisz a motorban alig 6000 km van így a futóműhöz meg a fékekhez nem is kell nyúlnom szinte. a blokkot se tervezem széthúzni.mentem is vele picit jól húz szinte zajmentes a motor. viszont a karbiban benne volt sokáig a benya így elkedte enni a réz alkatrészeket, meg a karburátor levegő gumicsöve is eléggé elérett.
a karbit kimostam (apró sóder+citromsav+gőzborotva) a lerakódásotól meg a rozsdátőól és csodás lett.
a kuplungja enyhén csúszik.
a kérdéseim:
honnan tudnék a karbiba cuccot venni?
elmúlik e idővel a kupluncsúszás vagy cseréljem az olajat vagy a lamellákat?

a válaszokat előre is köszönöm

Re: tshybe@freemail.hu

(Peti, 2011.11.11 22:31)

A kuplung csúszást meg lehet szüntetni ha a kuplung leszorító 3 rugót alátétezed magyarul jobban összepaszírozod a rugót megnő a rugóerő így a nyomólap jobban összenyomja a lamellákat így megszűnik a kuplung csúszás elvileg. Nem tudom hogy a 250 es cz ben milyen a kuplung de nekem a Cz Sport 175 477/1 nél a leírt módon van. ja parafa lamellához 10w motorolajat használj, a bakelites Taiwani "csúcstermékhez" Hykomol váltóolajat legalábbis nekem bevált. :)

Re: Re: tshybe@freemail.hu

(tshybe, 2011.11.13 19:16)

köszi, majd kipróbálom de lehet hogy új állja a helyét a sok állás miatt.
milyet érdemes beletenni?


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17

Következő »